Specjalista ds. serwisu
Opis stanowiska:
- obsługa kluczowych klientów w zakresie serwisu urządzeń chłodniczych (potwierdzenie otrzymania zgłoszenia, informacje o planowanym zakresie robót, ich czasochłonności, propozycja terminu wykonywania usługi)
- zarządzanie pełnym procesem usługi serwisowej (rejestracja zgłoszeń, analiza problemów, wstępna diagnostyka przyczyn awarii, koordynacja czasowo-przestrzenna przebiegu interwencji u klienta, rozliczenie usługi, obsługa zgłoszeń reklamacyjnych)
- poszukiwanie nowych serwisów na terenie kraju
Wymagania:
- doświadczenie w chłodnictwie
- nastawienie na efektywną obsługę klienta
- dobra znajomość komputera
- prawo jazdy kat. B
- dobra organizacja pracy
- komunikatywność
- umiejętność działania pod presją czasu oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- samodzielność
Mile widziane:
- uprawnienia SEP oraz uprawnienia chłodnicze F-gazy
Oferujemy:
- wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i posiadanych umiejętności
- stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- pracę w przyjaznej atmosferze
- telefon komórkowy
- możliwość przyuczenia, szkolenie wewnętrzne
OSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY O SKŁADANIE DOKUMENTÓW NA ADRES MAILOWY: kadry@cebeabochnia.pl
RÓWNOCZEŚNIE ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO ODPOWIEDZI WYŁĄCZNIE NA WYBRANE OFERTY.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zakład Produkcji Doświadczalnej CEBEA Sp. z o.o. na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o danych osobowych (RODO) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.“