POMOC

Poniżej wg podziału na kategorie znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Dostawa

Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówionych urządzeń?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie naszej firmy ZPD CEBEA Sp. z o.o.  32-700, ul. Zygmunta Krasińskiego 29 w godzinach 7:00-13:00. Prosimy o kontakt z nami przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem przez email logistyka@cebeabochnia.pl lub telefon +48 606 324 160

Jak wygląda kwestia transportu dla zamówionych przeze mnie urządzeń – jest to jedynie w moim zakresie czy mogę zamówić tą usługę u was?

Oczywiście, istnieje możliwość zamówienia usługi transportowej ze strony ZPD CEBEA Sp. z o.o.
W takim przypadku prosimy o kontakt z nami przynajmniej z dwudniowym wyprzedzeniem przez email logistyka@cebeabochnia.pl lub telefon +48 606 324 160.

Jeżeli zdecyduję się na odbiór urządzeń przez zewnętrzną firmę transportową lub kuriera, w jakich godzinach mogę to zrobić?

Firmy transportowe lub kurierzy mogą odbierać urządzenia w siedzibie ZPD CEBEA Sp. z o.o. 32-700, ul. Zygmunta Krasińskiego 29 w godzinach 7:00-13:00.
Prosimy o kontakt z nami przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem przez email logistyka@cebeabochnia.pl lub telefon +48 606 324 160

Jak długi jest okres oczekiwania na zamówienie?

Średni czas realizacji zamówień przez ZPD CEBEA Sp. z o.o. to około 6 tygodni. W wyjątkowych wypadkach czas ten może ulec zmianie. Jeżeli zależy Państwu na  wyjątkowo krótkim czasie realizacji, przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt przez email handel@cebeabochnia.pl lub telefon +48 14 611 70 51.

W jaki sposób pakowane są urządzenia? Ile to kosztuje?

Urządzenia każdorazowo są zabezpieczone folią stretch oraz styropianem – jest to standardowa procedura, za którą nie pobieramy dodatkowych opłat. Zależy nam, aby nasze urządzenia dotarły do Państwa w takim stanie, w jakim opuściły linię produkcyjną.
100% satysfakcja Państwa Klientów jest naszym wspólnym priorytetem i w zależności od potrzeb urządzenia możemy zapakować do drewnianych skrzyń lub postawić na paletach.
Koszt dodatkowych opakowań:
– paleta 50 PLN netto / 1 szt.
– skrzynia drewniana 150 PLN netto / 1 szt.

Płatności

W jaki sposób mogę zapłacić za towar?

Płatności mogą Państwo dokonać za pomocą przelewu bankowego (na numer konta podany na fakturze)
lub gotówką w kasie ZPD CEBEA Sp. z o.o. w Bochni, ul. Zygmunta Krasińskiego 29 w godzinach 7:00-15:00.
Proszę pamiętać, że zgodnie  z art. 19 ustawy Prawo przedsiębiorców maksymalna kwota wpłacanej gotówki to 15 000 PLN.

Czy na zakupione towary wystawiacie faktury VAT?

Tak. Do każdego zakupu dokonanego w ZPD CEBEA Sp. z o.o. załączamy faktury VAT.

Dokonałem płatności, ale nie dotarła do mnie faktura. Co powinienem zrobić?

Prosimy o kontakt z Działem Księgowości przez email fk@cebeabochnia.pl
lub telefonicznie +48 14 612 24 64 wew. 52
Prześlemy do Państwa fakturę w wersji elektronicznej lub jej duplikat w wersji drukowanej.

Jakie są terminy płatności za towar?

Termin płatności jest ustalany indywidualnie z naszymi Dystrybutorami.
Jeżeli chcą zamówić Państwo towar u nas po raz pierwszy, prosimy o kontakt z Działem Handlowym  przez email handel@cebeabochnia.pl lub telefon +48 14 611 70 51.
Zwyczajowo na dwa pierwsze zamówienia oczekujemy z Państwa strony 100% przedpłaty w dniu zamówienia. Oczywiście, w miarę rozwoju współpracy z nami te warunki podlegają negocjacji.

Pytania techniczne

Czy istnieje możliwość zamówienia urządzenia spoza dostępnej oferty katalogowej?

Tak, jest taka możliwość. W takim wypadku proszę kontaktować się z Działem Technicznym przez email ntk@cebeabochnia.pl lub telefonicznie +48 14 612 24 64 wew. 44.
Po zapoznaniu się z Państwa potrzebami i formalnym złożeniu zamówienia na urządzenie prototypowe, przygotujemy niezbędną dokumentację i projekt. Koszty ustalane są indywidualnie i są zależne m.in. od przewidywanego wolumenu zamówienia.

Czy mogę zamówić urządzenie zmodyfikowane pod potrzeby klienta (np. bez drzwi, inny wymiar przegrody, itp.) lub doinstalować nietypowe akcesoria (np. specjalna dodatkowa półka)?

Tak, pod warunkiem, że taka modyfikacja nie zaburzy prawidłowej pracy urządzenia. W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Technicznym przez email ntk@cebeabochnia.pl lub telefonicznie
+48 14 612 24 64 wew. 44. Po zapoznaniu się z Państwa potrzebami sporządzimy kalkulację. Koszty są zależne m.in. od przewidywanego wolumenu zamówienia.

Czy do waszych urządzeń stosujecie ekologiczne czynniki chłodnicze?

Oczywiście, nasze urządzenia produkujemy zgodnie z aktualnymi przepisami. Szczegółowe informacje na temat stosowanego rodzaju czynnika można znaleźć na kartach katalogowych danego urządzenia. Po zakupie można to również sprawdzić na tabliczce znamionowej urządzenia.

Czy mogę legalnie zakupić i użytkować wasze urządzenie, które zostało wyprodukowane w ubiegłym roku, ale zastosowany w nim czynnik nie jest już dopuszczany?

Tak, mogą Państwo to zrobić bez żadnych zastrzeżeń. To na nas jako producencie spoczywa obowiązek stosowania czynników chłodniczych zgodnych z aktualnymi w danym roku przepisami. Przykładowo, urządzenie wyprodukowane rok wcześniej z czynnikiem z poprzedniej generacji jest obecnie wciąż dopuszczone do zakupu i użytkowania.

Oferta handlowa

Jak mogę znaleźć informacje na temat dostępnych produktów?

Nasz aktualny katalog produktów (w wersji elektronicznej) można pobrać bezpośrednio z naszej strony internetowej:
– urządzenia chłodnicze https://cebeabochnia.pl/download/katalog-urzadzenia-chlodnicze-2020/
– urządzenia cukiernicze https://cebeabochnia.pl/download/katalog-urzadzenia-cukiernicze-2020-pl/
Jeżeli są Państwo zainteresowani otrzymaniem katalogów w wersji drukowanej, proszę złożyć zamówienie przez email marketing@cebeabochnia.pl i możemy je przesłać bezpośrednio do Państwa Firmy.

Jak mogę zostać waszym oficjalnym Dystrybutorem?

Proszę skontaktować się przez email handel@cebeabochnia.pl lub telefon +48 14 611 70 51.
Po otrzymaniu pełnych danych Państwa Firmy prześlemy szczegółowe warunki współpracy.
Jesteśmy również otwarci na spotkanie bezpośrednie – zapraszamy do siedziby ZPD CEBEA Sp. z o.o. lub spotkamy się w biurze Państwa Firmy.

Czy jako Klient Detaliczny mogę kupować urządzenia bezpośrednio w waszej siedzibie?

Tak, jest taka możliwość. Jednocześnie zachęcamy do skorzystania z oferty naszych oficjalnych Dystrybutorów. Przy pojedynczych zakupach może okazać się, że będzie to bardziej korzystne. Z uwagi na fakt, że nasi Dystrybutorzy kupując większe ilości urządzeń otrzymują specjalne rabaty – będą w stanie zaoferować Klientom Detalicznym atrakcyjniejsze ceny.

Jak mogę znaleźć waszego oficjalnego Dystrybutora najbliżej mojego miejsca zamieszkania?

W takim wypadku prosimy o kontakt z Działem Handlowym przez telefon +48 14 611 70 51.

Czy macie w swojej ofercie urządzenia starsze, ale w dobrym stanie technicznym? Czy udzielacie na nie gwarancję?

Czasami dysponujemy w sprzedaży urządzeniami nieużywanymi, po ekspozycji – o aktualną ofertę proszę pytać przez link https://cebeabochnia.pl/wyprzedaze/ lub email handel@cebeabochnia.pl lub telefon +48 14 611 70 51.
Oczywiście, na takie urządzenia udzielamy standardową gwarancję tak jak na nowe urządzenia, a okres jej obowiązywania jest liczony od daty sprzedaży (wystawienia faktury).

W jakich godzinach jest otwarta wasza firma?

ZPD CEBEA Sp. z o.o. jest otwarte dla Klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00

Zakup urządzeń

Jak mogę złożyć zamówienie na urządzenia?

Zamówienia proszę przesyłać na email handel@cebeabochnia.pl
W treści maila prosimy Państwa o wpisanie jak największej ilości szczegółów, czyli podanie nazwy modelu, kodu urządzenia, kolorystyki wykończenia, ewentualnych opcji dodatkowych akcesoriów, ilości sztuk, itd.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety nie, zamówienia przyjmujemy wyłącznie przez email handel@cebeabochnia.pl
Oczywiście, w razie chęci uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego +48 14 611 70 51

Czy po złożeniu zamówienia dostanę potwierdzenie?

Tak, po otrzymaniu zamówienia przesyłamy do Państwa maila wraz fakturą proforma jako potwierdzenie.

Zakup części zamiennych i akcesoriów

Czy mogę składać zamówienia na części zamienne i akcesoria telefonicznie?

Niestety nie, zamówienia na części i akcesoria przyjmujemy wyłącznie przez email magazyn@cebeabochnia.pl.
Oczywiście, w razie chęci uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego +48 14 612 24 64 wew. 42 lub +48 516 641 875

Jak mogę zamówić akcesoria do urządzenia?

Akcesoria można jednocześnie zamówić podczas składania zamówienia na urządzenie przez email handel@cebeabochnia.pl
Jeżeli zakup akcesoriów ma miejsce osobno bez urządzenia, prosimy składać zamówienie bezpośrednio w magazynie przez email magazyn@cebeabochnia.pl.
Szczegółowe informacje można uzyskać przez telefon +48 14 612 24 64 wew. 42 lub +48 516 641 875.

Jak mogę zamówić części zamienne?

W celu zamówienia części zamiennych prosimy wysłać email magazyn@cebeabochnia.pl
Szczegółowe informacje można uzyskać przez telefon +48 14 612 24 64 wew. 42 lub +48 516 641 875

Gwarancja i reklamacje

Jaki jest okres gwarancji na wasze urządzenia?

Na nasze urządzenia udzielamy 1-roczną gwarancję producenta.

Czy istnieje możliwość przedłużenia gwarancji producenta?

Tak, istnieje taka możliwość – jeżeli zakupili Państwo urządzenie wyprodukowane przez ZPD CEBEA
Sp. z o. o. w Bochni nie dłużej niż 3 miesiące temu, można przedłużyć bezpłatnie gwarancję o dodatkowe 12 miesięcy.

Aby uzyskać prolongatę gwarancji:

  1. Uzupełnij formularz elektroniczny znajdujący się tutaj https://cebeabochnia.pl/gwarancja-2/
  2. Wyślij zgłoszenie i poczekaj na potwierdzenie.
  3. Wydrukuj wiadomość zwrotną, lub zachowaj wiadomość na poczcie.
  4. W przypadku zgłoszeniu reklamacyjnego dołącz skan lub otrzymany e-mail.

Jeśli nie otrzymali Państwo odpowiedzi zwrotnej po 48 godzinach od wysłania formularza,
prosimy o kontakt z Działem Serwisu przez email serwis@cebeabochnia.pl
lub telefon +48 784 570 551

W jaki sposób mogę zgłosić reklamację urządzenia?

Nasi Klienci i Dystrybutorzy mogą skontaktować się bezpośrednio z Działem Serwisu przez email serwis@cebeabochnia.pl lub telefon +48 784 570 551. Podczas korespondencji proszę podać datę zakupu, model urządzenia, numer seryjny, opis problemu i zdjęcia (jeśli jest taka możliwość). Jeżeli zakup był dokonany u naszego oficjalnego Dystrybutora, prosimy o kontakt z jego biurem.
Podczas korespondencji z Dystrybutorem proszę również podać datę zakupu, model urządzenia, numer seryjny, opis problemu i zdjęcia (jeśli jest taka możliwość).